Wednesday, June 8, 2011

Luxusní kabelka od Diane von Furstenberg



Značka luxusních kabelek Diane von Furstenberg u nás není příliš známá a to je myslím si veliká škoda, protože právě Diane von Furstenberg je značkou, která má co nabídnout milovnicícm luxusních kabelek po celém světě. Tot je asi nejhezčí kousek, který jsem od této značky kdy viděla. Jsem velmi vybíravá, obzvláště co se týče kabelek a proto když jsem dnes prohlížela některé weby, na kterých jsou luxusní kabelky, nemohla jsem se vůbec rozhodnout, o kterém kousku dnes budu psát. No to se velmi rychle změnilo, potom co jsem narazila na tuto kabelku od Diane von Furstenberg, která je skutečně jedinečná a naádherná. Na této kabelce můžete pozorovat velmi mnoho různých stylů a vlivů, které však k sobě krásně pasují a tvoří hezký, nápaditý, různorodý, ale přesto dokonale kompaktní celek. Takových kabelek není moc a to ani v luxusním sektoru, proto je nutné si takových kousků velmi vážit.
To co je však na této kabelce asi nejlepší je to, že má na luxusní kabelku velmi zajímavou cenu. I když to není ten úplně nejnovější model, tak si myslím, že přesto stojí za to. Pokud se tedy rozhodnete pro nákup této kabelky, budete potřebovat z vaší kapsy vytáhnout částku pouhých 212 amerických dolarů, což je skutečně za pusu.

No comments:

Post a Comment