Monday, October 24, 2011

Dokonale krásná luxusní kabelka od The Row



I dnes budeme pokračovat v trendu velmi luxusních, ale bohužel také velmi drahých kabelek. Musím říct, že mě stále překvapuje, že narážím pořád na nové značky luxusních kabelek, o kterých jsem ještě nikdy v životě neslyšela. Právě značka The Row je toho skvělým příklad. Nikdy dříve jsem o této značce neslyšela, ale jakmile jsem tuto kabelku spatřila, okamžitě mě zaujala. Na první pohled si asi každá žena všimne velmi jednoduchých a velmi elegantních tvarů a nekompromisně vysoké kvality použitých materiálů a zpracování.
Tato luxusní kabelka je skutečně tím nejlepším vyjádřením toho, co znamená dobře odvedená práce. Jednoduché a přesto sexy tvary, dokonalé zpracování a úžasné drahé materiály. No přesto všechno tato kabelka sklidila i řadu negativních ohlasů. Nejde ani tak o to, že by se někomu nelíbil její design, materiály nebo provedení. Jak už asi jistě chápete, problémem této kabelky má být cena. Nevyznám se v tomto oboru zase až tak dobře, abych mohla říct, která kabelka je předražená a která nikoliv, nicméně je nutné uznat, že cena téměř 5000$ skutečně není malá. No je jenom na Vás, jestli se Vám to zdá příliš za tuto kabelku The Row a nebo ne.

No comments:

Post a Comment