Thursday, August 4, 2011

Sametová kabelka od Alexander McQueen


Musím se Vám přiznat, že samet je něco, co zrovna nepatří mezi moje oblíbené materiály, obzvláště pak, jde-li o kabelky luxusní. Nevím proč, ale porstě mi ten materiál přijde takový nepříjemný a nemoderní. Vždycky když vidím nějakou takovou kabelku, kterých naštěstí není mnoho, dovedu si ji představit u nějaké velmi postarší dámy, ale rozhodně ne u mně. No Alexander McQueen teď vytvořil luxusní kabelku, díky které jsem tento názor skoro změnila.
Jsem velkou fanynkou této značky a protože se mi od Alexander McQueen líbí skoro všechno tak mně zaujala i tato kabelka. Je také nutné zde napsat, že samozřejmě tato kabelka není celá ze sametu, je to "sametem pokrytá kůže". Nevím úplně přesně co by to mohlo znamenat, ale jisté je to, že to funguje a vypadá to báječně. Skutečně by mně zajímal výrobní proces zrovna u této kabelku a doufám, že se někdy někde objeví, jistě by to bylo velmi zajímavé. Spojit kůži a samet tak aby to vypadalo dobře a netrpěl tím ani jeden materiál jistě nebylo nic jednoduchého. No hlavně že kabelka vypadá dobře. To je ostatně jedna z těch nejdůležitějších věcí, když si kupujete luxusní kabelky. Tuto kabelku můžete mít za méně než 1400$.

No comments:

Post a Comment